ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Απίστευτοι Διάλογοι ΘΥΜΗ και ΚΟΝΤΟΥ ("Μιλάει το Ουίσκι"-"Είσαι Βλάκας") - Agioi Theodoroi.gr

Τελευταία Νέα

Παρασκευή, Μαΐου 29, 2020

ΛΟΥΤΡΑΚΙ-Απίστευτοι Διάλογοι ΘΥΜΗ και ΚΟΝΤΟΥ ("Μιλάει το Ουίσκι"-"Είσαι Βλάκας")

Βαριές εκφράσεις ειπώθηκαν στη συνέχιση του χθεσινού Δημοτικού Συμβουλίου. Ο Γ.Κοντός λαμβάνοντας το λόγο προκάλεσε λεκτικά τον Πρόεδρο του Δ.Σ με αποτέλεσμα να ακουστούν εκατέρωθεν βαριές εκφράσεις:

ΚΟΝΤΟΣ: Δεν μπορεί ο κύριος Λογοθέτης να μιλάει γιατί δεν έχει καταλάβει το θέμα και να αναλώνει 30 ή 35 λεπτά. Το 'χω εμπεδώσει και το έχω κάνει. Επίσης και η κυρία Πρωτοπαππά. Ο ρόλος είναι δικός σας. Αν εσείς δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε στο ρόλο σας, δεν φταίνε οι σύμβουλοι, που έχουν να κάνουν 2λεπτες ή 3λεπτες ανακοινώσεις. Διαφωνώ κάθετα με αυτό. Διαφωνώ κάθετα, θεωρώ ότι παραβιάζεται το δημοκρατικό δικαίωμα των συμβούλων, γιατί δεν είναι μόνο οι αρχηγοί των παρατάξεων. Αποχωρώ από τη συζήτηση, δεν ψηφίζω τίποτα και αποχωρώ. Ευχαριστώ πολύ.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Να σας πω λίγο, αφού το βάλατε σαν θέμα;

ΚΟΝΤΟΣ: Όχι κύριε πρόεδρε, έχω κάνει πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, με συμβούλους με οντότητα.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ναι όλοι οι προηγούμενοι πρόεδροι ήσαστε άριστοι.

ΚΟΝΤΟΣ: Εσείς κύριε δεν ήσαστε άριστος.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Εγώ δεν είμαι άριστος

ΚΟΝΤΟΣ: Αφήστε να σας κρίνουμε εμείς

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Εγώ δεν είμαι άριστος, εσείς με κρίνετε.

ΚΟΝΤΟΣ: εεε το ξέρω

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ωραία, θα με ακούσετε τώρα;

ΚΟΝΤΟΣ: Να τηρείτε την διαδικασία του δημοτικού συμβουλίου ....

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Θα με ακούσετε;

ΚΟΝΤΟΣ: Ναι σας ακούω

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Λοιπόν, οπότε εσείς ο οποίος έχετε κάνει πρόεδρος και ξέρετε ότι δεν έχετε δικαίωμα δευτερολογίας να μην ξανασηκώσετε πάλι το χεράκι σας κ. Κοντέ.

ΚΟΝΤΟΣ: Άκου αγάπη μου να σου πω κάτι. Δεν θα αφήνεις εμένα να μιλάει ο κύριος Γκιώνης, ο Γκιώνης δεν μιλάει και πολύ...

ΠΡΟΕΔΟΣ: Όχι αυτό που σας λέω να μου απαντήσετε ...

ΚΟΝΤΟΣ: Όχι όχι, όχι, όχι θα τα πούμε δεν θα αφήνεις τον κύριο Λογοθέτη να μιλάει γιατί δεν κατάλαβε 15 λεπτά .... αμ δεν ακούς .. δεν ξέρεις από κριτική .. γιαυτό είσαι αποτυχημένος πρόεδρος, το 'χω πει.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Εγώ θα το εφαρμόσω ....

ΚΟΝΤΟΣ: Δεν καταλαβαίνεις δεν ακούς τίποτα. Αποχωρώ από τη διαδικασία, τέλος.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Καλά κάνετε και αποχωρείτε.

ΚΟΝΤΟΣ: Να τα λες στη Περαχώρα,

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Σας παρακαλώ κύριε Κοντέ.

ΚΟΝΤΟΣ: Αμ δεν έχει κάνα καλύτερο να έκανε πρόεδρο, από ανάγκη σε έκανε.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κύριε Κοντέ....

ΚΟΝΤΟΣ: Άντε τώρα από κει τελείωνε.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Συμμορφωθείτε γιατί εγώ δεν είμαι ο οποιοσδήποτε.

ΚΟΝΤΟΣ: Εσύ δεν είσαι; Ούτε πολιτιστικό σύλλογο δεν μπορούσες να διοικήσεις εσύ.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Τι να σου πω. Ότι και να σου πω ...

ΚΟΝΤΟΣ: εεε Τι να μου πεις εμένα; Εμένα θα μου πεις;

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Τι να σου πω όταν μιλάει το ουίσκι Κοντέ.

ΚΟΝΤΟΣ: Όχι ρε βλάκα, η βλακεία σου μιλάει

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Ωραία κάποιος θα πρέπει να σε μαζέψει

Δείτε από το 6 53' 00''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Σελίδες